Aflyst
AUD 4

8 metoder til effektive AdWords kampagner fra slagmarken

2016

I dette oplæg vil du høre min egne metoder til hvordan jeg bygger AdWords kampagner, der altid konverterer. Den vigtigste del af dine AdWords kampagner er dine annoncer og hvordan du tester dine annoncer løbende.

Vi vil starte ud med mit eget blueprint til hvordan du planlægger og skriver skrive annoncer, men det hele handler ikke kun omkring det skrevne ord i dine annoncer. Du skal også være opmærksom på hvordan din kampagner er strukturerede, søgeordstyper, samt hvordan mobiltelefoner spiller ind. Annoncering på mobiltelefoner skal behandles anderledes end almindelige annoncer, og det er der flere gode grunde til – det er ikke bare fordi “det er en best practice”.

Undervejs vil jeg løbe dig igennem hvordan mit absolutte yndlings værktøj til at teste Google AdWords annoncer fungerer og hvad du kan bruge det til, samt de seneste annonceudvidelser (fra Danmark og USA). Når oplægget er færdigt vil du kunne skrive effektive annoncer, teste dem uden at bruge oceaner af tid på det og strukturere kampagner, der konverterer

Målgruppe

Ansvarlig for styring eller indkøb af AdWords

Passer til ...

Ansvarlig for styring eller indkøb af AdWords

Du kommer hjem med ...

Jordnære tips, der hjælper dine AdWords kampagner med at konvertere
Andreas Lolk

Andreas Lolk

Stifter og Lead PPC Manager

Andrew er stifter af SavvyRevenue. Et PPC bureau, der hjælper med seriøs vækst til seriøse købmænd.

Vores eneste fokus er at hjælpe mellemstore og store webshops med at vækste deres Google AdWords kampagner. Det er alt vi laver og vi gør det hamrende godt.

Andrew er ekspert-instruktør indenfor AdWords / Shopping hos GoLearn, og har skrevet over 100 blogindlæg for nogle af USAs mest populære publikationer: SEMRush, Search Engine Journal, PPC Hero, Wordstream, og flere. Andrew har også stiftet og drevet et af USAs hurtigste PPC-bureauer med over 200 medarbejdere.

Se mere om Andreas Lolk