7 uundværlige integrationer på dit website, der giver dig bedre data – og hvordan du bruger din nyerhvervede viden til at skabe mere forretning

2017

Vi har sikkert alle sammen installeret scripts som fx Google Analytics og Facebooks konverteringspixel (eller lignende alternativer) på websitet, men hvordan får du reel værdi af ud af dem?

I dette oplæg vil du få en række tips til nogle enkle, men uundværlige integrationer af værktøjer, der kan forbedre dine data og indsigter væsentligt, så du får et mere nuanceret grundlag at tage beslutninger på. Vi kommer til at gennemgå værktøjer, du allerede kender, men vi kommer til at dykke ned i, hvordan du med relativt enkle greb, kan forbedre din datastrøm, ud fra devisen “Vi har ikke behov for flere data, vi har behov for bedre data”.

Du kommer hjem med ...

Du kommer hjem med en Tried & Tested checkliste, du kan give til dine udviklere til videre bearbejdning, samt tips til, hvordan du rent faktisk kan bruge de nye informationer i dit videre arbejde med konverteringsoptimering.
Michael Kjeldsen

Michael Kjeldsen

CRO Manager

Michael Kjeldsen er CRO Manager i Resolution Media, og arbejder til dagligt med dataanalyse og konverteringsoptimering for nogle af Danmarks og verdens største brands.

Hans tilgang til konverteringsoptimering er mere end “Rød/grøn” knaptekst, og anser dataintegritet og -berigelse som den vigtigste faktor bag succésfuld konverteringsoptimering.

Se mere om Michael Kjeldsen