De 7 tips fra adfærdsvidenskaben du skal spicy din kommunikation op med, hvis du vil have indflydelse på dine kunder eller stakeholders
I løbet af oplægget kommer vi igennem tips og tricks til at hjælpe kunder og stakeholders med at træffe de rigtige beslutninger, og hvad der skal til for at få dem til ændre deres valg og holdninger.
Sammen kommer vi til at omsætte 80 års forskning i adfærd og beslutningsteori til 7 tips du kan bruge i morgen eftermiddag.
Det bliver en tour de force i hvordan vi mennesker træffer beslutninger, fordi det er her du har muligheden for at få indflydelse. Vi piller ideen om det rationelle mennesker fra hinanden og ser på hvordan dine kunder og stakeholders træffer beslutninger i den virkelige verden.
Thomas Christensen
Thomas er adfærdsøkonom, og har igennem de sidste 3 år arbejdet med at analysere menneskers adfærd, samt designet løsninger og eksperimenter der flytter adfærd.
Derudover holder han foredrag omkring nudging, adfærdsdesign og adfærdsøkonomi rundt omkring i Danmark.