Udsolgt
AUD 2

De 7 tips fra adfærdsvidenskaben du skal spicy din kommunikation op med, hvis du vil have indflydelse på dine kunder eller stakeholders

2018
Begyndere

I løbet af oplægget kommer vi igennem tips og tricks til at hjælpe kunder og stakeholders med at træffe de rigtige beslutninger, og hvad der skal til for at få dem til ændre deres valg og holdninger.
Sammen kommer vi til at omsætte 80 års forskning i adfærd og beslutningsteori til 7 tips du kan bruge i morgen eftermiddag.

Det bliver en tour de force i hvordan vi mennesker træffer beslutninger, fordi det er her du har muligheden for at få indflydelse. Vi piller ideen om det rationelle mennesker fra hinanden og ser på hvordan dine kunder og stakeholders træffer beslutninger i den virkelige verden.

Målgruppe

B2B, B2C eller begge, primært B2C

Passer til ...

enmandshæren, små, mellemstore virksomheder.

Til dig der ...

Til dig der arbejde med salg, kommunikation eller forsøger at få skik på dine kollegaer :-)

Du kommer hjem med ...

Du kommer hjem med et fundament om hvordan mennesker træffer beslutninger, og 7 tips til hvordan du kan bruge det fundament i din hverdag.
Thomas Christensen

Thomas Christensen

Thomas er adfærdsøkonom, og har igennem de sidste 3 år arbejdet med at analysere menneskers adfærd, samt designet løsninger og eksperimenter der flytter adfærd.

Derudover holder han foredrag omkring nudging, adfærdsdesign og adfærdsøkonomi rundt omkring i Danmark.

Se mere om Thomas Christensen