7 ting du skal have styr på for at få flere leads fra din Facebook annoncering

2024
Øvede

I dette oplæg udforsker vi de afgørende faktorer, der bør inddrages i din Facebook-annoncering i 2024.

Har I klarhed over, hvad I konkret beder algoritmen om? Hvordan du kan implementere simple ændringer, som vil have stor påvirkning på dine resultater? Det får du svaret på.

Anders præsenterer direkte eksempler fra B2B lead-generering, hvor han deler indsigt i, hvordan platformen kan anvendes til at tiltrække værdifulde kunder.

Som deltager lærer du, hvordan du kan sikre maksimalt output af platformen, og modtager konkrete værktøjer, som du kan tage med hjem og implementere med det samme.

Du kommer hjem med:

  •     Indblik i hvordan Facebook algoritmen virker
  •     Indblik B2B lead generering på Meta
  •     7 tips til hvad I kan ændre med det samme

Oplægget er for dig der:

  • Sidder som marketingchef eller marketingansvarlig – og gerne have indblik i, hvordan I skaffer flere leads

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Aldrig har annonceret på Facebook 

Målgruppe

B2B

Passer til ...

Mellemstore og store virksomheder

Til dig der ...

Til dig der sidder som Marketing Manager eller marketingansvarlig og gerne vil blive endnu bedre til at forstå mulighederne med Facebook annoncer.
Anders Pedersen

Anders Pedersen

VækstPartner & Partner i WeMarket

Anders rådgiver alt fra mellemstore til store virksomheder, om hvordan de opnår succes med deres digitale marketing. Som rådgiver for performance bureauet WeMarket rummer porteføljen også flere internationale brands.

Se mere om Anders Pedersen