Aud 2

7 nyhedsbreve før og efter – se forskellen (og lær af den)

2015

Der findes to typer nyhedsbreve: De gode og de dårlige. De gode er dem, dine modtagere åbner, læser – og reagerer på. De dårlige får ikke en chance i din læsers indbakke…

E-mailmarketingspecialist Christina Klitsgaard præsenterer dig for 7 nyhedsbreve indenfor forskellige brancher – sådan som de så ud, da de landede i hendes egen indbakke, og sådan som hun ville have skåret dem. Se forskellen – og lær af den. Du får her lavpraktiske tips og konkrete input til, hvad du kan – og bør – gå direkte hjem og ændre i dine egne mails.

Målgruppe

Til dig, der skriver virksomhedens nyhedsbreve. Enhver virksomhed, der vil have sine modtagere til at reagere på sine nyhedsbreve (hvorfor ellers skrive dem?).

Passer til ...

Til dig, der skriver virksomhedens nyhedsbreve. Enhver virksomhed, der vil have sine modtagere til at reagere på sine nyhedsbreve (hvorfor ellers skrive dem?).

Du kommer hjem med ...

7 før og efter eksempler, du kan lade dig direkte inspirere af (og kopiere fra). 7 vigtige pointer om at skrive, så din modtager reagerer.
Christina Klitsgaard

Christina Klitsgaard

Email Marketing Geek

Christina Klitsgaard er ekspert i e-mailmarkedsføring med storytelling og rådgiver og underviser til dagligt små og store virksomheder over hele landet. Hun har for millioner kroner reel erfaring med e-mailmarkedsføring på det danske marked.

Christina er fast ekspert-blogger om e-mailmarkedsføring på iværksætter-portalen amino.dk, forfatter til e-bogen ‘Skriv dig ind i dine læseres hjerne, hjerte og pengepung i 8 nemme trin’, og har udviklet Danmarks første og eneste online-kursus i strategisk e-mailmarkedsføring med storytelling

Christina Klitsgaard underviser, rådgiver, skriver e-bøger og holder foredrag om indholdsbaseret e-mailmarkedsføring.

Se mere om Christina Klitsgaard