5 ↑

7 e-mail flows til webshops, som giver flere (loyale) kunder

2023
Øvede

Oplever du også, at det er blevet sværere og dyrere at få nye (loyale) kunder gennem betalt annoncering? Få Julius’ 7 gennemtestede e-mailstrategier til webshops, så du både øger salget til nye og eksisterende kunder – uden at gå på kompromis med jeres brand. 

Du lærer også, hvordan du med et simpelt flow kan genaktivere tidligere kunder – eller subscribers på din e-mailliste, som ellers ikke havde købt hos jer.

Og så viser Julius, hvordan du helt automatisk sender hyperrelevante e-mails baseret på website-adfærd.

Du får et kig ind i maskinrummet i Gastrotools’ eget e-mail marketing setup i Klaviyo og Shopify med konkrete eksempler på de vigtigste e-mail flows – herunder onboarding, post-purchase, winback og retargeting. Du kan nemt overføre principperne til andre e-mailsystemer. 

Og så lærer du, hvordan du med simple greb kan gøre dem endnu mere effektive gennem bl.a. personalisering, segmentering og psykologiske triggers.

Så hvis du gerne vil løfte salget, bygge stærkere kunderelationer og samtidig gøre livet lettere for jeres kundeservice, så gå ikke glip af de 7 gennemtestede strategier til e-mail automation for webshops.

Oplægget er for dig, som driver eller arbejder i en webshop med salg af fysiske produkter.

Du kommer hjem med:

  • En konkret handlingsplan over de vigtigste e-mail automations, enhver webshop bør have
  • Opskriften på, hvordan du med e-mail flows skaffer nye (loyale) kunder i butikken – og får dem til at handle igen (og igen)
  • Den simple e-mail, som øger kundetilfredsheden og gør livet lettere for jeres kundeservice 
  • En lang række konkrete eksempler og erfaringer fra Gastrotools’ eget e-mail setup

Målgruppe

B2C Webshop

Til dig der ...

For dig som driver eller arbejder i en E-commerce virksomhed med salg af fysiske produkter.
Julius Søndergård Schiller

Julius Søndergård Schiller

Stifter & CEO

Julius sidder til dagligt som direktør i Gastrotools og har igennem de seneste 6 år arbejdet dybdegående med e-mailmarketing i egen webshop, hvor han har skabt +10 mio. kr. i salg via. e-mails. Som webshopejer arbejder han strategisk med e-mailmarketing som middel til en bedre købsoplevelse, brandopbygning og naturligvis salg.

Se mere om Julius Søndergård Schiller