Auditorium 3

6 eksempler på hvordan du rammer medierne, og den med gulddildoen der glippede.

2019
Alle

Journalist Lone Mørup gennemgår i sit oplæg, hvad der skal til for at skabe god omtale i pressen. Hun har 6 konkrete eksempler med, der giver dig håndgribelige indspark til, hvordan du selv kan udforme din kommunikation så du når længere end en note i det lokale dagblad.. Du får altså lavpraktisk viden, tips og inspiration til, hvordan du vinkler din kommunikation bedst, så den rammer medierne.

Derudover giver Lone sit bud på, hvad der ikke fungerer, når vi taler PR, og hvad du derfor skal være opmærksom på.

Målgruppe

Både B2B og B2C

Passer til ...

Alle virksomheder på jagt efter gratis omtale.

Til dig der ...

Dig, hvis primære opgave er, at arbejde med kommunikation.

Du kommer hjem med ...

En ny forståelse for PR samt en række værktøjer, du kan bruge til at nå ud med dit budskab i medierne.
Lone Mørup

Lone Mørup

Journalist

Lone Mørup har 10 års erfaring som journalist ved DR, dertil har hun 10 års erfaring med kommunikation, branding og fundraising for virksomheder. Lone besidder derfor en bred viden inden for medie- og kommunikationsbranchen.

Se mere om Lone Mørup