DesignLab

5 trin til at få kickstartet din Snapchat-markedsføring

2016

Vil du vide mere om det sociale medie Snapchat, der hver dag bliver brugt af halvdelen af danskerne mellem 12 og 29 år?

Langt de fleste virksomheder har overset Snapchat i deres markedsførings-strategi, og derfor har du stadig mulighed for at få nogle af first-mover fordelene.

Snapchat er ikke mediet der kan hjælpe dig med at få nye kunder i dag, men derimod en hjælp til at få penge ud af dine nuværende kunder igen i morgen. Og som det andet største sociale medie i Danmark, kan du med garanti finde den yngre del af din målgruppe her.

Få en afklaring af, om en tilstedeværelse på platformen vil være fordelagtigt, og bliv klædt på til at kunne kickstarte jeres Snapchat-markedsføring.

Målgruppe

Til dig der står for de sociale medier i virksomheden…..

Passer til ...

Til dig der står for de sociale medier i virksomheden…..

Du kommer hjem med ...

En trin-for-trin guide til Snapchat der gør, at du kan komme i gang med at markedsføre dig på platformen næste gang du kommer på kontoret, eller en afklaring af hvorfor du netop ikke skal markedsføre dig her. Oplægget består af grundlæggende viden om Snapchat og dets brugere, tips og tricks til at udnytte Snapchats funktioner bedst muligt, en liste med eksempler på de bedste typer content du kan lave og til sidst værktøjer, der kan forbedre jeres tilstedeværelse på Snapchat fremadrettet
Andreas Nielsen

Andreas Nielsen

Forretningsudvikler

Andreas Nielsen er en forretningsudvikler, som til dagligt driver bureauet the goldwhale, der hjælper B2C virksomheder med at fastholde deres kunder og finde vækstpotentiale. Blandt dem er bla. nogle af Danmarks mest innovative iværksættere at finde.

Derudover deler Andreas ofte viden ud på sin blog, der sidste år blev læst af mere end 15.000 danskere.

Se mere om Andreas Nielsen