5 tips fra neuromarketing: Derfor synes hjernen din kommunikation er møgkedelig + sådan gør du den møgspændende.

2019
Alle

Verden består af content overload, og det er lettere at blive overhørt end hørt. Derfor skal du have 5 helt konkrete tips, plukket fra de nyeste neuromarketingstudier. De skal fungere som positive snubletråde, så dine læsere, kunder og leads ikke har andet valg end at måbe imponeret hver gang du kommunikerer til dem!

Målgruppe

Både B2B og B2C

Passer til ...

Små & mellemstore virksomheder og enmandshæren

Til dig der ...

Til dig, der kommunikerer til andre (primært eksterne: kunder, leads, brugere, …)

Du kommer hjem med ...

5 meget ligetil tips til din kommunikation. De er testet og gennemprøvet, så du kan selv vurdere resultaterne inden du tager imod de sukkerfyldte guldkorn. Du kan bruge din nye viden med det sammen – allerede inden du er kommet hjem fra MarketingCamp.
Anita Lykke Klausen

Anita Lykke Klausen

Social Media Manager

Anita er neuromarketingstrateg i sin egen virksomhed og ekspert i hvordan virksomheder kan bruge sociale medier til at aktivere de dele af hjernen, der er med til at skabe stærk(ere) relationer til dit brand.

Hun er også co-host på podcasten Digitale Tanker, hvor hun sammen med Puk Falkenberg taler om digital markedsføring og ledelse.

I det daglige er hun Social Media Manager hos Danmarks største site for boligejere, Bolius. Her har hun fokus på at optimere alt fra indsats til kampagnearbejde på de sociale platforme.

I sommeren 2017 kan du læse Anitas nye bog, som hun skriver sammen med Eric Ziengs. Bogen hedder Help Marketing Bogen, og er grundbogen indenfor digital markedsføring.

Se mere om Anita Lykke Klausen