5 konkrete ting, der sparker (nyt) liv i din LinkedIn virksomhedsside og øger engagementet

2020
Øvede

Er du frustreret over at I ikke rigtig har succes med indlæg på jeres LinkedIn virksomhedsside? Der er begrænset engagement, ja, måske nærmest ingenting og I får heller ikke flere følgere. Måske minder jeres virksomhedsside mest af alt om en forladt spøgelsesby, hvor det eneste, der bevæger sig er de rullende vindhekse

Så er dette indlæg et must for dig at deltage i!

LinkedIn og social selling ekspert Leif Carlsen giver dig (mindst) 5 konkrete ting, som giver øget engagement på indlæggene på virksomhedens LinkedIn side, og som også vil give jer flere følgere.

Og der er endda også et bonustip til hvordan du kan hjælpe jeres salgsstyrke med at få øget synlighed på LinkedIn.

Målgruppe

B2B & B2C

Passer til ...

Alle virksomheder, men specielt dem med mange ansatte

Til dig der ...

Dig der sidder med din virksomheds LinkedIn side.
Leif Carlsen

Leif Carlsen

CEO

Leif er en passioneret social selling og LinkedIn ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt.

Til hverdag er han en del af teamet bag rådgivnings- og kursusvirksomheden Social Selling Company, som han stiftede sammen med Eva Sachse tilbage i starten af 2014. De har specialiseret sig i at hjælpe virksomheder med at indarbejde social selling metodikken i deres salgs- og markedsføringsindsatser.

Se mere om Leif Carlsen