5 ↑

5 helt konkrete metoder til at skabe webshops eller digitale løsninger, som dine kunder vil elske. Lær best practice af Matas.

2023
Alle

Matas er danskernes anden mest benyttede webshop.

En position skabt gennem fokus på at forstå brugerne. Og konstant sætte baren højere for købsoplevelsen. 

Group Digital Director Brian Andersen deler de metoder, Matas benytter til at forstå kunderne, konkurrenterne og i særdeleshed for at få indsigt i hvilke ændringer, som giver størst ’value for money’.

Brian gennemgår 5 helt konkrete metoder, som Matas har haft succes med. Og så deler han også det, som ikke er lykkedes.

Oplægget vil fokusere på, hvad udbyttet er af de forskellige metoder, og hvordan de eksekveres. 

Målet er, at du selv kan komme hurtigt i gang med de værktøjer, som er relevante for dig.

Du kommer hjem med:

  • Konkrete metoder til at forstå dine brugere bedre og tips til, hvordan du oversætter dine indsigter til forbedringer af dine digitale løsninger.

 

Målgruppe

Alle

Passer til ...

Mellemstore og store virksomheder

Til dig der ...

Alle der arbejder med kundevendte digitale løsninger
Brian Andersen

Brian Andersen

CDO

Brian har over 20 års erfaring i at skabe de bedste og mest innovative digitale løsninger til ecommerce. Har de seneste 4 år været ansvarlig for Matas digitale transformation inden for e-handel og er herudover i bestyrelsen for Firtal Group og Trendhim.

Se mere om Brian Andersen