5 aktuelle udfordringer vi har i B2B marketing, og hvordan du løser dem
I dette oplæg vil du lære om de fem største udfordringer, jeg ser i B2B-marketing lige nu og vigtigst af alt, hvordan du kan løse dem.
Som marketingansvarlig i en B2B-virksomhed, vil du nok genkende, at det svært at nå ud til potentielle kunder og overbevise dem om at købe. Du oplever måske, at gamle B2B marketing playbooks og taktikker ikke er så effektive længere. Det er udfordringer, som disse jeg dykker ned i, så du kan tilpasse din marketingstrategi og styrke jeres pipeline til fremtiden.
Du kommer hjem med:
Som vanligt når Lars holder oplæg, bliver det konkret, taktisk og lavpraktisk.
- Du kommer hjem med konkrete løsninger på de mest aktuelle udfordringer i B2B marketing.
Lars Skjoldby
Lars har arbejdet professionelt med internettet siden udgangen af 90’erne og har drevet virksomhed online siden årtusindskiftet.
Han er stifter af search bureauet Skjoldby & Co, hvor de hjælper danske virksomheder med at komme til tops i Google ved hjælp af søgemaskineoptimering og AdWords.