2A-52

4 data-baserede indsigter og 5 redaktionelle mærkesager fra Danmarks største kommunikationsblog

2016

BRO Blog er Danmarks største blog om kommunikation med langt over 20.000 abonnenter. Det er BRO Kommunikation, der står bag bloggen, som er bureauets altdominerende salgs- og marketing-kanal og en væsentlig driver for BROs store vækst de seneste år. I dette oplæg får du redaktørens forklaring på, hvordan det er kommet så vidt.

 

Målgruppe

Til dig, der blogger eller vil blogge eller på anden måde bruger tekst i forsøget på at skabe opmærksomhed.

Passer til ...

Til dig, der blogger eller vil blogge eller på anden måde bruger tekst i forsøget på at skabe opmærksomhed.

Du kommer hjem med ...

Du får indsigt i, hvordan bloggen tiltrækker sig opmærksomhed, engagerer sine læsere og i sidste ende skaber forretning. Pointerne rangerer fra strategiske grundovervejelser til (lige så vigtige) lavpraktiske skriveværktøjer.
Henrik Hillestrøm

Henrik Hillestrøm

Tekstforfatter, copywriter og underviser i skriftlig kommunikation. Redaktør på bloggen og vært på vores podcast, BRO fm.
Se mere om Henrik Hillestrøm