Aud 1

38 håndgribelige og sprøde tricks til dit nyhedsbrev baseret på +1 million modtagere

2015

Advarsel: Dette er ikke et oplæg baseret på bløde holdninger.

Du vil opleve en række konkrete tests og cases baseret på email databaser med +1 million modtagere. Jeg afslører de største læringer jeg har gjort mig og holder ikke igen med viden, jeg ikke tidligere har set andre præsentere i Danmark eller udlandet.

Pas på. Det går hurtigt. Meget hurtigt!

Du går fra oplægget med ny energi, nye holdninger og et hav af helt konkrete og nemt-implementerbare tips du må tage handling ved med det samme!

Målgruppe

Til dig der gerne vil gå fra MarketingCamp med et klar ide om hvad du skal ændre til næste gang du sender et nyhedsbrev ud.

Passer til ...

Til dig der gerne vil gå fra MarketingCamp med et klar ide om hvad du skal ændre til næste gang du sender et nyhedsbrev ud.

Du kommer hjem med ...

Med redskaber og retningslinjer til dit nyhedsbrev, som vil give dig en væsentlig højere standard.
Jens Jakob Andersen

Jens Jakob Andersen

Email Marketeer

Jens Jakob Andersen har arbejdet med email databaser større end 1 million modtagere.

Jens Jakob har ledet en division på 20 mand alene med fokus på nyhedsbreve. Han er datadreven og foretrækker at lade tests afgøre diskussioner.

Se mere om Jens Jakob Andersen