AUD 1

3 neuromarketing-tricks der forfører dine kunder – hver gang!

2016

Mennesker skaber relationer gennem følelser. På en time bliver du introduceret til de tre signalstoffer, der står bag relationsskabelse; dopamin, oxytocin og serotonin. Du lærer at trigge disse signalstoffer og du får en trin-for-trin guide til at skabe værdifulde relationer med netop dine kunder. Disse strategier vil du kunne benytte dig af, i samme øjeblik du forlader oplægget.

Mest til små, mellemstore og store virksomheder, men enmandshæren kan sagtens få gavn af oplægget.

Målgruppe

Til dig der arbejder med sociale medier

Passer til ...

Til dig der arbejder med sociale medier

Du kommer hjem med ...

Der vil være en masse case-eksempler, så du kan se, hvordan danske virksomheder helt konkret bruger de 3 neuromarketing-tricks strategisk på deres social medie-platforme og styrker kunderelationer og sikrer tilbagevendende kunder.
Anita Lykke Klausen

Anita Lykke Klausen

Social Media Manager

Anita er neuromarketingstrateg i sin egen virksomhed og ekspert i hvordan virksomheder kan bruge sociale medier til at aktivere de dele af hjernen, der er med til at skabe stærk(ere) relationer til dit brand.

Hun er også co-host på podcasten Digitale Tanker, hvor hun sammen med Puk Falkenberg taler om digital markedsføring og ledelse.

I det daglige er hun Social Media Manager hos Danmarks største site for boligejere, Bolius. Her har hun fokus på at optimere alt fra indsats til kampagnearbejde på de sociale platforme.

I sommeren 2017 kan du læse Anitas nye bog, som hun skriver sammen med Eric Ziengs. Bogen hedder Help Marketing Bogen, og er grundbogen indenfor digital markedsføring.

Se mere om Anita Lykke Klausen