3 grunde til at du skyder dig selv i foden ved ikke at lave konverteringsoptimering og hvordan du kommer i gang med det samme

2024
Øvede

De fleste virksomheder fravælger CRO (konverteringsoptimering), da de mangler viden og/eller ressourcer til at komme i gang.

I dette oplæg får du viden om, hvor I skal starte, og hvordan I kommer i gang med de ressourcer, I har.

Målet er, at du ankommer til oplægget med nysgerrighed, går derfra motiveret og er overbevist, når I har implementeret de konkrete tiltag i jeres virksomhed.

Jeg præsenterer dig for 3 grunde til, at I skal prioritere CRO (konverteringsoptimering) fra i morgen.

Den ene kender du – de to andre taler (næsten) ingen om!

Du kommer hjem med:

  • En klar forståelse af og forventning til, hvad CRO (konverteringsoptimering) er og kan.
  • Konkrete råd til, hvordan I kommer i gang, ét skridt ad gangen.

Oplægget er for dig der:
er træt af gætteri og mavefornemmelser og gerne vil arbejde datadrevet og struktureret med at øge konverteringsraten på jeres hjemmeside.

Oplægget er IKKE for dig der:
allerede har et veletableret konverteringsoptimeringsprogram og ønsker at nørde statistiske modeller, eksperimenteringsmindset og mere komplekse CRO-aspekter (Det gemmer vi til en anden gang).

Målgruppe

B2B, B2C, serviceydelser, e-handel osv. Alle virksomheder med en online tilstedeværelse, der ønsker at "øge salget" og skabe en bedre brugeroplevelse for deres besøgende.

Passer til ...

Små og mellemstore virksomheder

Til dig der ...

Web-, ecom- og hjemmeside-ansvarlig
Sofie Welle

Sofie Welle

CRO Specialist

Konverterer besøgende til betalende kunder gennem opsætning og drift af CRO programmer.

Se mere om Sofie Welle