3 grunde til at du skyder dig selv i foden ved ikke at lave konverteringsoptimering og hvordan du kommer i gang med det samme
De fleste virksomheder fravælger CRO (konverteringsoptimering), da de mangler viden og/eller ressourcer til at komme i gang.
I dette oplæg får du viden om, hvor I skal starte, og hvordan I kommer i gang med de ressourcer, I har.
Målet er, at du ankommer til oplægget med nysgerrighed, går derfra motiveret og er overbevist, når I har implementeret de konkrete tiltag i jeres virksomhed.
Jeg præsenterer dig for 3 grunde til, at I skal prioritere CRO (konverteringsoptimering) fra i morgen.
Den ene kender du – de to andre taler (næsten) ingen om!
Du kommer hjem med:
- En klar forståelse af og forventning til, hvad CRO (konverteringsoptimering) er og kan.
- Konkrete råd til, hvordan I kommer i gang, ét skridt ad gangen.
Oplægget er for dig der:
er træt af gætteri og mavefornemmelser og gerne vil arbejde datadrevet og struktureret med at øge konverteringsraten på jeres hjemmeside.
Oplægget er IKKE for dig der:
allerede har et veletableret konverteringsoptimeringsprogram og ønsker at nørde statistiske modeller, eksperimenteringsmindset og mere komplekse CRO-aspekter (Det gemmer vi til en anden gang).
Sofie Welle
CRO SpecialistKonverterer besøgende til betalende kunder gennem opsætning og drift af CRO programmer.