20+ råd: Sådan får du succes med content marketing
Til dig som er klar til at gå i gang med content marketing, eller allerede har taget de første babyskridt.
Content marketing er det nye sort til at skaffe opmærksomhed, leads og kunder til din virksomhed, hvis man skal tro de fleste medier. I oplægget får du en indsigt i hvordan B2B virksomheden Planday bruger content marketing, til at få fat i en målgruppe, som ikke endnu er klar over hvad løsningen er på deres problemer. Desuden får du en masse tips til hvordan du kommer i gang med content marketing, vigtige overvejelser inden du starter samt den hemmelige liste over gode værktøjer som de bruger hver dag.
Har du en målgruppe, hvor der kan være en lang beslutningsproces før køb, eller hvor de simpelthen ikke ved at lige præcis dit produkt vil gøre deres liv bedre, så er dette oplægget du skal høre. Du vil få mest ud af oplægget, hvis du har nogen ressourcer til rådighed i form af mennesker eller penge til at få lavet indhold. Du kan også sagtens gøre det hvis du blot er dig selv, men det er en tung opgave at lave god content marketing.
Christian Anders Jørgensen
Head of Marketing hos PlandayChristian er dedikeret onlinenørd og elsker alt der har med online markedsføring at gøre. Han arbejder som Head of Marketing hos Planday, som er et online vagtplanlægningssystem. Planday. Læs mere på planday.dk.
Christian står for Plandays ekspansion og markedsføring i Europa og USA ved brug af PPC, SEO og Content Marketing.