1+6 værktøjer til succes online ved at tale til dine kunders indre hulemand

2022
Øvede

Med udgangspunkt i adfærdsøkonomien forklarer Jens Balle, hvorfor du skal have fokus på dine kunders indre hulemand. Vi er ikke så rationelle, og det kan være en kæmpe fordel, når du vil have dem som kunder i din butik.

Boost og friction er nyttige værktøjer i nudging og adfærdsdesign – hav fokus på boost på din hjemmeside, og hjælp kunderne i mål.

Desuden får du seks oversete værktøjer til markedsføring, der rammer dine kunders indre hulemand. At vi påvirkes af bias, ved de fleste – gå hjem med seks værktøjer, der virker!

Vil du underholdes og blive klogere på dine kunders indre hulemand, skal du vælge Jens Balles indlæg.

Du kommer hjem med:

  • 1 værktøj til brugbare retningslinjer for design på web
  • 6 værktøjer til markedsføring eller kommunikation med udgangspunkt i oversete adfærdshacks

Målgruppe

Primært B2C

Passer til ...

Mellemstore & store virksomheder
Jens Balle

Jens Balle

Forfatter, underviser og foredragsholder

Jens har mere end 30 års erfaring med kommunikation om de finansielle markeder og produkter.

Det var netop arbejdet med kunderne i den finansielle verden, der vakte Jens’ interesse for adfærdsøkonomi. For hvorfor agerer kunder så irrationelt og træffer dårlige beslutninger, når markederne laver udsving? Hvordan virker den psykologi, der ligger bag?

Det førte til at Jens for 7 år siden vendte han ryggen til den finansielle verden, og i dag lever af at formidle viden om adfærdsøkonomi, adfærdsdesign og nudging som foredragsholder, underviser, blogger, podcaster og forfatter.

I 2016 udgav han sin bog om adfærdsøkonomi, Hulemænd i habitter. Denne er siden udkommet i to reviderede oplag – senest i 2021

Den ryddede corona-kalender fik Jens til at gå tilbage til sit gamle domæne, og i 2021 udgav han Når hulemænd investerer, der hjælper læseren til at blive en bedre investor.

Se mere om Jens Balle