15 taktikker der skalerer din linkbuilding-strategi
Gode links er (stadig) den mest afgørende faktor for at opnå top placeringer på Google. Men det er også den disciplin, som flest har sværest ved at udføre.
Går du efter et link ad gangen, når du i bedste fald status qou med konkurrenterne. Og i værste fald sakker du bagud.
I dette indlæg afslører Lars Skjoldby, hvordan du indarbejder skalering ind i din linkbuilding-strategi og hvordan du laver en linkbuilding-kampagne, der skaber mange links.
Du får 15 konkrete taktikker baseret på nogle af Lars’ største succeskampagner – PLUS nogle af hans største fails, så du undgår at gøre det samme.
Lars Skjoldby
Lars har arbejdet professionelt med internettet siden udgangen af 90’erne og har drevet virksomhed online siden årtusindskiftet.
Han er stifter af search bureauet Skjoldby & Co, hvor de hjælper danske virksomheder med at komme til tops i Google ved hjælp af søgemaskineoptimering og AdWords.