Aud 1

13 psykologiske triggere du kan benytte til at booste salget markant!

2015

Vil du indvies i psykologien bag simple triggere, der kan påvirke din målgruppes adfærd, så du opnår højere konvertering?

Marketing handler i bund og grund om at påvirke en målgruppes adfærdsmønstre. En af de mest effektive metoder til dette er brugen af psykologiske triggere. Cammilla præsenterer her 13 af de mest effektive af slagsen, der er lige til at implementere i dine landingpages, salgstekster, kampagner, brochurer osv.

Du får en introduktion til triggerne med interessante cases. Hør bl.a. hvordan en bestemt type testemonial øgede konverteringen på en webshop med 60 % og hvordan ændringen af en enkelt sætning var afgørende for, at en tv-reklame slog alle salgsrekorder.

Alle der arbejder med marketing og salg bør kende disse triggere. De er enkle og effektive. Måske kender du allerede til en eller flere, men der skal ikke mere end et enkelt nyt guldkorn implementeret, for at du kan øge dine konverteringer markant.

Målgruppe

Field of work

Passer til ...

Field of work

Du kommer hjem med ...

”En konkret tjekliste med 13 effektive psykologiske triggere, du kan plukke fra og bruge i din marketing med det samme !”
Cammilla Rysgaard

Cammilla Rysgaard

Cammilla Rysgaard er passioneret specialist i praktisk marketingstrategi på mikrobudget og konceptualisering af viden formidlet i digitale produkter. Hun er forfatter til “Medlemsside Manualen” og podcaster ugentligt i “SolopreneurCast”. Cammilla har 19 års erfaring med stort set alle former for marketing fra hhv. reklamebureau, industrien med b-t-b, telebranchen med b-t-c og har de seneste 8 år drevet selvstændig virksomhed som konsulent, mentor og formidler for tusindvis af selvstændige, bureauer og mindre virksomheder.

Se mere om Cammilla Rysgaard