11 konkrete marketing- og indholdstips til din B2B-marketing, som du bør implementere i dag
Demand Generation?
Demand Capture?
Thought Leadership?
Der er mange buzzwords og måder at skære kagen på, når det kommer til B2B-marketing.
Hvordan skaber du det rigtige indhold, sådan du får fat i de rigtige beslutningstagere?
Hvordan får du indsamlet de vigtigste resultater og datapunkter?
Hvordan sikrer du, at I måler på de rigtige marketing-resultater?
Hvilke marketingtiltag bør du bruge mest krudt på?
Hvis du gerne vil lære fra en marketing-nørd, der har schweizerknivet sig frem og blevet en jack-of-all-trades, master-of-many indenfor B2B-marketing, bør du komme til dette oplæg.
På under 4 år har Lars gjort kometkarriere indenfor B2B-marketing og SaaS-B2B-marketing.
Han har særligt har haft fokus på marketing-strategi, at bygge marketing tech-stacken og at producere det rigtige indhold til de rigtige kanaler.
Helt konkret har Lars skabt strategien bag og i perioder produceret de kampagner, webinarer, whitepapers, nyhedsbreve og annoncer, som har rykket noget hos nogen.
Måske har du også læst et af hans ugentlige digitale marketing-nyhedsbreve, hvor mere end 6.000 marketeers har fulgt med?
Til dette oplæg deler Lars nogle af sine (snart offentlige) hemmeligheder med dig, sådan du selv kan høste bedre resultater i din forretning og i din egen B2B-markedsføring.
Du kommer hjem med:
- 11 konkrete råd til din B2B-virksomhed, som du kan gå hjem og implementere i dag
- Et indblik i en B2B-SaaS’ virksomheds marketing-maskine – og hvad du bør lade dig inspirere af til din egen markedsføring
- Lars’ bedste B2B-læringer fra sin marketing-tid – fra Marketing Associate til Head of Marketing og Senior Digital Marketing Manager