11 konkrete marketing- og indholdstips til din B2B-marketing, som du bør implementere i dag

2024
Alle

Demand Generation?
Demand Capture?
Thought Leadership?

Der er mange buzzwords og måder at skære kagen på, når det kommer til B2B-marketing.

Hvordan skaber du det rigtige indhold, sådan du får fat i de rigtige beslutningstagere?

Hvordan får du indsamlet de vigtigste resultater og datapunkter?

Hvordan sikrer du, at I måler på de rigtige marketing-resultater?

Hvilke marketingtiltag bør du bruge mest krudt på?

Hvis du gerne vil lære fra en marketing-nørd, der har schweizerknivet sig frem og blevet en jack-of-all-trades, master-of-many indenfor B2B-marketing, bør du komme til dette oplæg.

På under 4 år har Lars gjort kometkarriere indenfor B2B-marketing og SaaS-B2B-marketing.

Han har særligt har haft fokus på marketing-strategi, at bygge marketing tech-stacken og at producere det rigtige indhold til de rigtige kanaler.

Helt konkret har Lars skabt strategien bag og i perioder produceret de kampagner, webinarer, whitepapers, nyhedsbreve og annoncer, som har rykket noget hos nogen.

Måske har du også læst et af hans ugentlige digitale marketing-nyhedsbreve, hvor mere end 6.000 marketeers har fulgt med?

Til dette oplæg deler Lars nogle af sine (snart offentlige) hemmeligheder med dig, sådan du selv kan høste bedre resultater i din forretning og i din egen B2B-markedsføring.

Du kommer hjem med:

  • 11 konkrete råd til din B2B-virksomhed, som du kan gå hjem og implementere i dag
  • Et indblik i en B2B-SaaS’ virksomheds marketing-maskine – og hvad du bør lade dig inspirere af til din egen markedsføring
  • Lars’ bedste B2B-læringer fra sin marketing-tid – fra Marketing Associate til Head of Marketing og Senior Digital Marketing Manager
Lars Krarup Olesen

Lars Krarup Olesen

Senior Digital Marketing Manager
Som Senior Digital Marketing Manager hos B2B-SaaS-virksomheden Cookie Information (og tidligere Head of Marketing hos et digitalt marketing-bureau) har Lars hjulpet flere B2B-virksomheder med at lægge B2B-strategien og nå ud over rampen med det indhold og de initiativer, der gør en forskel for din B2B-virksomhed.
Se mere om Lars Krarup Olesen