10 spørgsmål, I skal afklare for at få succes med chatbots

2019
Alle

Telefonkøen, FAQ’en og kontaktformularen er fortid. Chatbotter har indtaget en vigtig rolle i kommunikationen med brugerne. De kan oplyse, løse opgaver og vejlede brugerne til den næste handling. Øjeblikkeligt. Døgnet rundt.

Men der er mange begynderfejl og faldgruber, der skal styres uden om, hvis I vil have succes med jeres rejse ind i conversational design og marketing. Derfor skal I have afklaret disse 10 spørgsmål, før I går i gang.

Målgruppe

Primært B2C

Passer til ...

Mellemstore eller store virksomheder.

Til dig der ...

Til dig, der sidder som projektleder ifm. kommunikation og markedsføring

Du kommer hjem med ...

Styr uden om faldgruberne og en klar plan for, hvordan I vil opnå succes for jeres brugere og for jer selv.
Sanne-Maria Bjerno

Sanne-Maria Bjerno

Chatbot ekspert

Specialist i at  kommunikere bedre med målgrupperne, primært på skrevne digitale platforme (hjemmesider, informationsmateriale, chatbots).

Se mere om Sanne-Maria Bjerno