Udsolgt

10 gode råd til medrivende, sjovt og skævt content på sociale medier, som brugerne vil bemærke og interagere med.

2017

Katrine sætter en ære i at eje communities, forstå deres behov og handle derefter. Hun afskyer letkøbte løsninger som ”vi laver bare en konkurrence for konkurrencens skyld” eller ”Vi stopper vores salgsbudskab ned i halsen på folk koste, hvad det vil”.

Nej-tak!

Du skal gøre dig fortjent til at sælge gennem medrivende og kreativt content.

Katrine viser dig, hvordan hun arbejder med content til de sociale medier. Mangle af eksemplerne vil være fra sit eget arbejde som Online marketing manager hos CULT samt sit nuværende job som creative lead hos Dansk Supermarked og social media rådgiver hos NorthSide og Tinderbox.

Og – så vil der være andre gode eksempler fra branchen.

Hvorfor virker det?
Hvordan kan du lade dig inspirere i din hverdag?

Når du forlader oplægget, vil du være tændt på at udvikle din sociale platform og udfordre dig selv.

Målgruppe

Til dig, der sidder som Community Manager, Social Media Manager eller på anden vis arbejder med sociale medier og ønsker inspiration.

Passer til ...

Til dig, der sidder som Community Manager, Social Media Manager eller på anden vis arbejder med sociale medier og ønsker inspiration.

Du kommer hjem med ...

10 gode råd til medrivende, sjovt og skævt content på sociale medier, som brugerne vil bemærke og interagere med.
Katrine Marie Klitgaard

Katrine Marie Klitgaard

Creative Lead, Dansk Supermarked

Katrine er kreativ og tænker hurtigt. Hendes primære opgave som creative lead hos Dansk Supermarked og social media rådgiver hos NorthSide og Tinderbox er at komme med nye, medrivende idéer og koncepter til de sociale medier. Ideerne skal skille sig ud, aktivere brugerne og samtidig passer til det pågældende brand.

Og dét er hun go’ til.

Se mere om Katrine Marie Klitgaard