Design for Attention – Sådan får de største brands opmærksomhed i deres kampagner
Attention blev et af 2023’s helt store buzzwords og ikke uden grund! Aldrig har det været vigtigere at designe dine annoncer rigtigt, så de får maksimal opmærksomhed og dermed også de bedste forudsætninger for at skabe værdi – uanset om du jagter konverteringer, salg eller branding.
Klaus viser dig, hvordan de største brands planlægger, designer og eksekverer deres digitale kampagner. Baseret på den nyeste forskning indenfor markedsføring og med erfaring fra at have designet mere end 180.000 annoncer har Adjust udviklet en model for, hvordan du med få ændringer kan gøre dine annoncer bedre.
Du kommer hjem med:
- De bedste learnings fra 15 års erfaring med at producere digitale kampagner.
- En konkret opskrift på, hvordan du selv kan optimere dit content, så det får mere opmærksomhed
- +25 fede eksempler på, hvordan de bedste brands lykkes.
Oplægget er for dig der:
Arbejder aktivt med branding i dine digitale kampagner og ønsker større effekt af dine annoncer
Oplægget er IKKE for dig der:
Tror, at effekt kun er det, du kan måle i Google Analytics, og man bare skal “slå” algoritmen for at få bedre performance
Klaus Mogensen
Founder & CEOKlaus startede for 15 år siden virksomheden Better Banners, hvis fokus var at forbedre den visuelle kvalitet af digitale annoncering, dengang primært på bannerannoncer. Senere kom de sociale medier med på planen, og i dag er den digitale medieplan omfattende, og de digitale kanaler spiller en afgørende rolle for at komme i kontakt med både nye og eksisterende kunder.
I dag hedder virksomheden Adjust, men fokus er det samme. I en verden fuld af annoncer kræver det mere og mere af brands at skille sig ud fra mængden. Hvis du vil fange opmærksomheden fra den moderne forbruger, så er du nødt til at gøre dig umage. Derfor er vi hos Adjust eksperter i at få det maksimale ud af dit kampagnemateriale, planlægge og producere kreative kampagner og udnytte alle tekniske muligheder som fx interaktionsdesign, AI, 3D mm.
Klaus har en baggrund som Multimediedesigner, har selv designet mere end 10.000 annoncer og igennem de sidste 10 år udviklet nogle af de mest innovative digitale kampagner for de største brands i Danmark. Og så er han en kæmpe marketingnørd, der elsker de små detaljer, og alt hvad der lugter af tech. Derfor er MarketingCamp også som juleaften for ham!