En juridisk oplysningskampagne – undgå faldgruberne på dit AI-eventyr
Sidder du i marketing – måske endda som marketingchef – og synes du, at AI giver jeres forretning et hav af gode muligheder, som I bare ikke kan lade være et dykke ned i? Så overvejer du måske forinden, hvis ikke undervejs eller først efter, at der måske var nogle juridiske overvejelser, der havde været gode at kende til.
Brugen af AI er reguleret i forskellig lovgivning, og ikke mindst overlapper det med den lovgivning, vi allerede kender: GDPR, ophavsret, aftaleret m.fl. Ingen fest uden regler!
Du kommer hjem med:
Oplægget giver dig et overblik over, hvilke juridiske overvejelser du bør gøre dig, når du giver dig i kast med at bruge AI. Oplægget vil naturligvis være målrettet de relevante juridiske overvejelser ved brugen af AI som et led i markedsføring.
Oplægget er for dig der:
Overvejer at implementere AI og vil have et overblik over juridiske problemstillinger.
Oplægget er IKKE for dig der:
Der blot vil vide, hvad man må og ikke må med ChatGPT.
Line Forsberg Pointinger
AdvokatLine skaber det nødvendige overblik og får bragt juraen ned på et tilgængeligt plan.