Gør din LinkedIn kampagne målrettet, forstå resultaterne og brug din data i kommende kampagner
Vi gennemgår helt konkret, hvilke KPI’er der er værd at måle på, og dykker også ned i målretningen mod, hvilke målgrupper du kan bruge, og hvilke du fx bør ekskludere.
Vi kigger på eksempler på gode og dårlige KPI’er og dykker ned i, hvordan vi kan bruge data i kommende kampagner til fx at lave lave retargeting målgrupper.
Vi skal også lige kigge på det nye Thought Leader Format, og hvorfor det kan være en fordel at supplere annonce indsatsen med dette format.
Du kommer hjem med:
- Best practice omkring opbygning og måling af effekt på dine LinkedIn kampagner
- De vigtigste tal du skal måle på.
- Retargeting målgrupper og muligheder.
Oplægget er for dig der:
- Allerede er aktiv på LinkedIn med en virksomhedsside, har en plan og gerne vil meget længere ud over rampen.
- Måske har du allerede prøvet at “booste” et LinkedIn opslag, eller du er i gang med at bygge kampagner inde på LinkedIn kampagnesystemet.
Oplægget er IKKE for dig der:
- Ikke allerede er i gang med at bruge LinkedIn som en målrettet B2B platform.
- Du behøver ikke nødvendigvis have annonceret før.
Kasper Hundebøl Hamann
EjerKasper Hundebøl Hamann arbejder både strategisk og helt lavpraktisk med annoncering på sociale medier. Driver eget firma Hundebøl Hamann ApS fra kontoret i Esbjerg.
Kasper er en erfaren underviser og har gennem de sidste +24 år arbejdet i den digitale branche. Undervisningen er uden brug af smarte buzzwords og helt nede på jorden, så alle kan være med.
Han rådgiver dagligt kunderne om, hvad der skaber synlighed og målbar effekt med annoncering på Meta (Facebook, Instagram) og LinkedIn.