Sådan bruger du Pinterest i din markedsføring
Pinterest har taget verden med storm. Med 478 millioner brugere, billige priser og gode performance, kan du med et af verdens største visuelle sociale medier, Pinterest, i den grad
inspirere målgrupper og vækste din digitale forretning. Men hvordan?
Inspirer og kickstart din målgruppes købsrejse, før målgruppen overhovedet ser dine konkurrenter. Det kan blive muligt gennem The Power of Pinterest.
Oplægget er for dig, der allerede har stiftet bekendtskab med annoncering på andre medier som fx. Facebook eller Google. Men nu vil du gerne have flere måder at ramme nye kunder
på.
Har din virksomhed aldrig brugt Pinterest? Eller kender du ikke helt kanalen? Don’t worry.
Jeg giver dig en kort introduktion til Pinterest i starten af oplægget. Så er du godt klædt på til at få mine fem håndgribelige råd med i rygsækken. De råd kan øge din performance på Pinterest og i sidste ende øge kendskabet til dit brand, generere leads og dermed øge din omsætning.
Jo større budget, desto mere kan du potentielt få ud af kanalen. Du får især meget ud af oplægget, hvis du er en del af en mellemstor- eller stor virksomhed.
Kristian Holm Schlichting
Performance Marketing LeadRådgiver kunder i brugen af Pinterest.