AUD 2
Facebook annonce-hacks med kæmpe impact på din annoncering – learnings fra de største virksomheder i norden
Kunne du tænke dig at få indblik i hvordan professionelle Facebook-eksperter håndterer millionbudgetter på Facebook?
Kristian Larsen (tidl. gæstetaler hos Facebook) deler ud af hans bedste guldkorn, som er med til at vækste kunderne i hans bureau, PL & Partners, hvor kundelisten bl.a. indeholder Novo Nordisk, Sony Music, Politiken, men også start-ups.
Oplægget er velegnet til virksomheder som bruger tid og penge på at annoncere på Facebook og som ønsker at give deres Facebook annoncering et performance-boost op til det næste niveau.
Kristian Larsen
CMO & PartnerKristian Larsen er i dag både marketingchef og medstifter af anew sleep, en fremadstormende e-commerce-virksomhed, der har fokus på at forbedre danskernes søvn. Udover det er han også medstifter af PL & Partners, som er et af Danmarks største marketingbureauer og har kunder som Novo Nordisk, Verisure, Kræftens Bekæmpelse og mange flere. Med 10 års erfaring i den digitale verden har Kristian opbygget kompetencer inden for samtlige digitale kanaler. Over de seneste 10 år har hans virksomheder haft berøring med annoncebudgetter på over 1 milliard.