4 ↑

Har du fortsat ikke implementeret gamification i din kunderejse?

2023
Alle

Har du fortsat ikke implementeret gamification i din kunderejse – er et oplæg til dig, der synes at gamification er for fjollet for din seriøse virksomhed, det er for dyrt, for useriøst og det skaber bestemt ikke resultater. 

Oplægsholderen kommer til at gennemgå de typiske fordomme om Gamification og med konkrete eksempler på at få dem be- eller afkræftet.

Der vil være cases og konkrete resultater – de fleste af dem vil du naturligvis ikke kunne spejle dig i – da det jo ikke er sammenligneligt med case-virksomheden. 

Du kommer formentlig retur med en punkteret ballon og at “det-var-satans”, syn på gamification – og at det slet ikke behøver at være så fjollet.. 

Du kommer hjem med:

Konkrete idéer til hvor og hvordan gamification kan implementeres på en seriøs måde i jeres kunderejse, både for jer som afsender og jeres kunder som modtager.

Guldkorn til jeres data-ansvarlige, om hvordan gamification kan være en af de mest effektive metoder til at indsamle flere forskellige niveauer af data, lige fra accept af cookies, til permissions, berigelse af profildata med meget mere.

Oplægget er for alle der ikke benytter sig af gamification i dag fordi

  • Det passer ikke til vores virksomhed
  • Det passer ikke til vores målgruppe
  • Det er for fjollet
  • Det skaber ikke resultater
  • Flere af ovenstående
  • Det passer ikke til vores virksomhed
  • Det passer ikke til vores målgruppe
  • Det er for fjollet
  • Det skaber ikke resultater