4 ↑

AI, marketing og popcorn: En uventet kærlighedshistorie

2023
Alle

AI, marketing og popcorn – sidstnævnte hører sig i hvert fald til, når vi sammen skal kigge ind i en af de helt store fremtidige (kærligheds) alliancer, som de færreste har set komme. Sammen skal vi på en rejse, der med garanti får dig til at grine (højt) og tænke (dybt)! Du troede måske, at AI var en robot fra fremtiden i vaskeægte Terminator-stil? Og svaret er nej, for fremtiden er nu, og vi ser ind i den absolut mest værdifulde assistent, rådgiver og spindoktor, som kan tune din marketingstrategi, som var det en Puch Maxi.

Kort sagt (eller…):

Jeg vil fortælle dig historien om den uventede kærlighedshistorie mellem disse to verdener, og du vil lære, hvordan du kan bruge AI til at forudsige, hvad dine kunder vil sige og gøre, før de selv ved det. Det er som at have en spåkone (eller mand) i din marketingafdeling, bare uden den lidt for mystiske musik og krystalkugler! En ting kan du være helt sikker på: Du vil efterfølgende gå inspireret hjem med en fandens god (digital) kollega. Helt lovligt.

Du kommer hjem med:

  • Dybdegående indsigt i samspillet mellem AI og marketing
  • Viden om de nyeste trends og udviklinger inden for AI og markedsføring for at holde sig opdateret og konkurrencedygtig.
  • En tur igennem AI-landsskabet og hvordan du kan bruge og implementere disse i dit daglige arbejde med marketing
  • Forståelse af, hvordan AI kan bruges til at analysere data og opnå dybere kundeforståelse
  • How to: Brug af AI til at automatisere de kedelige opgaver i marketing, så man kan bruge mere tid på at brainstorme kreative kampagner og spise popcorn (ok, måske ikke så relevant, men stadig sjovt)

 

Målgruppe

Målgruppen er for alle, der arbejder med marketing i sin dagligdag - uanset B2B, B2C eller andet.

Passer til ...

SMV - uanset branche.

Til dig der ...

Alle - særligt interessant for eksekvatoren (motorerne i en marketingafdeling, der får tingene til at ske) og lederen der skal have øjnene op for den nye verden.
Cecilie Fisker Nielsen

Cecilie Fisker Nielsen

Digital chef

Rådgivende ekspert i den digitale tidsalder.

Se mere om Cecilie Fisker Nielsen