E-mailmarketing i forandring: Hvordan AI og Predictive Analytics ændrer spillet
E-mailmarketing er i konstant udvikling, og en af de store drivkræfter bag denne udvikling er e-mailplatformene. Med indførelsen af nye features ændrer mulighederne sig for e-mailmarketers løbende.
Et af de områder, hvor mange e-mailplatforme har udviklet sig markant i de seneste år, er i arbejdet med at gøre AI (kunstig intelligens) og predictive analytics tilgængelige for e-mailmarketers.
Med AI og Predictive Analytics er der mulighed for at revolutionere flere områder af e-mailmarketing. De nye funktioner er designet til at lette arbejdsbyrden for e-mailmarketers, forbedre muligheden for at forudsige brugeradfærd, optimere targetering og skabe en række andre potentielle fordele.
Men hvordan bliver AI og predictive analytics konkret brugt i e-mailmarketing i dag? Hvad er implikationerne for virksomhederne? Og hvad er fremtidsperspektiverne for disse områder?
Vigtigst af alt, hvordan påvirker det din e-mailmarketing, og hvad skal du gøre for at udnytte disse muligheder?
Få svarene på alle disse spørgsmål i dette oplæg, hvor Casper Ackermann præsenterer konkrete eksempler og forklaringer på, hvordan AI og predictive analytics kan anvendes i e-mailmarketing. Lær hvordan du kan navigere i den nye æra af e-mailmarketing og udnytte disse avancerede teknologier til at forbedre dine e-mailkampagner.
Du kommer hjem med:
- Overblik over konkrete eksempler på, hvordan AI og predictive analytics anvendes i dag inden for e-mailmarketing.
- Gennemgang af funktioner i e-mailplatforme og eksempler på værktøjer, der integrerer AI og predictive analytics.
- Forståelse for, hvordan dette udviklingspunkt har ændret og vil ændre e-mailmarketing.
- Råd til, hvordan virksomheder af forskellige typer kan implementere funktioner og værktøjer inden for AI og predictive analytics i deres e-mailmarketing.
Casper Ackermann
Managing PartnerCasper har drevet Danmarks førende og mest profilerende e-mailmarketingbureau, Ackermann, siden han stiftede det i 2016. Virskomheden har hjulpet flere hundrede danske og internationale virksomheder med e-mailmarketing, heriblandt RAINS, DSB, Novo Nordisk og mange flere. Bureauet har været nomineret til flere marketing awards.
Casper er selv engageret på flere kunder, ligesom at han blandt andet leder bureauets interne produkt- og serviceudvikling, samtidig med at han løbende holder oplæg på diverse marketingkonferencer.