Hvad 10 milliarder impressions kan lære os om Facebook annoncering
Hvad kan 10 af de lange lære os om hvad der performer godt – og skidt – i annoncer?
10 af de rigtigt lange. Der er læringer for riiiiiigtigt mange annonce kroner i det her oplæg.
Andreas kommer til udelukkende at gå igennem data og insights på hvad der virker – og ikke virker – i Facebook annoncer.
Hvilke budskaber virker bedst, for at få folk til at købe?
Hvilke design-valg SÆNKER typisk Click Through Raten i annoncen, men HÆVER konverteringsraten når traffiken først lander på jeres hjemmeside??
Kan det virkeligt passe at hunde og katte får jeres performance til at gå opad???
ALT sammen bakket op af data, fra Confect.io’s analyse værktøjer.
Hvis du er enig i at “content is king”, og “In god we trust, all others must bring data”, så er det her oplægget for dig.
Du kommer hjem med:
- En hulens masse insights på hvad der virker – og ikke virker – i jeres annoncering
- En masse hypoteser i kan teste af – baseret på hvad der har virket for andre
- I omegnen af 150 slides du kan dele med resten af jeres team
Andreas Nielsen
CEO & Co-founderAndreas Nielsen er Co-founder og CEO i Confect, hvor de hjælper eCommerces og retailers med at forbedre deres ad performance ud fra bedre designs.
De hjælper blandt andet Intersport, LEGO Wear, Telia, Bestseller og mange flere med at automatisere og distribuere deres visuelle content (billeder, videoer, gifs) på platforme som social, emails, in-store monitors og andre steder.
Derudover er Andreas tovholder bag verdens mest omfattende bog om dynamiske annoncer på sociale medier.