Lokale I

Sådan growth hacker du din performance på Paid Social: 5 strategier, du SKAL kende

2022
Øvede

Ved hjælp af data fra mere end 1.000.000.000 kroner i annonceforbrug i løbet af de seneste fem år, har jeg udarbejdet en liste over 5 strategier, der kan hjælpe dig med at få gode resultater på Paid Social.

Du vil være i stand til at tage konkret handling på det, du lærer fra dagens oplæg. Du vil ikke bare få tankerne bag, men også cases og data, der understøtter, hvorfor disse strategier bør fungere for din virksomhed.

Strategierne, du vil lære, er praktiske og nemme at udføre. Du kan være sikker på, at dine resultater vil tale for sig selv, når de først er implementeret.

Du kommer hjem med:

  • Du kommer hjem med 5 konkrete strategier, som du kan eksekvere på og måle værdien af. Du bestemmer selv, om du vil bruge alle 5 eller kun et par.

Målgruppe

Webshops og Leadgen. Primær B2C.

Passer til ...

Virksomheder, som bruger mere end 100.000 kr. om måneden på Paid Social-kanaler

Til dig der ...

CMO, Marketing Manager, Paid Social-ansvarlig
Nine Wass Evaldsen

Nine Wass Evaldsen

Paid Social Team Lead

Nine har erfaring med mange forskellige virksomheder og industrier, heriblandt også forskellige kunder som Danish Crown, Dunlopillo, Blue Energy og Teeshoppen. Tidligere har Nine været ansat på både DR og Discovery Networks samt de seneste år, som Digital Marketing Manager, inden for international aviation og retail. Nine arbejder i dag som Team Lead i PL & Partners, hvor hun dels rådgiver virksomheder indenfor performance marketing samt leder og kompetenceudvikler nogle af landets dygtigste specialister indenfor paid social.

Se mere om Nine Wass Evaldsen