Lær at mappe kunderejser på Google, ej dine kunders samtale med Google og vind med SEO
Fakta: Uanset branche kommer 50-90% af al trafik til dit website fra Google.
Har I bygget det rigtige indhold til at ranke organisk på Google på brugernes spørgsmål i hele kunderejsen?
Får I delt indsigter fra SEO på tværs af organisationen til at understøtte jeres kanalmix, eller opererer SEO som en silo?
Udover at Google er langt den største trafikkanal, er det også den kanal, som opsamler mest data om brugeradfærd. Data som er guld værd for dit Marketing-team, men som ikke bliver udnyttet godt nok. Med ”Kunderejsemapping på Google”-metoden lærer du i denne session at identificere og mappe dine kunders søgeintentioner i en kunderejsemodel. Dermed forstår I, hvilket indhold I skal bygge, og bliver i stand til at kommunikere indsigterne på tværs af organisationen til brug i jeres kanalmix.
Du kommer hjem med:
- De tre trin til at bygge et kunderejsemap med Google data
- De 7 datakilder til at identificere symptomsøgninger, løsningssøgninger og supportsøgninger i Google
- Den effektive arbejdsproces for at bygge et kunderejsemap (solo eller i et team)
Christopher Hofman Laursen
Head of SEOJeg hjælper danske virksomheder (B2B og B2C) med at rangere i toppen af Google på deres forretningskritiske søgeord for at vækste deres leadgenerende organiske trafik