Hvad kan marketing lære af adfærdspsykologien?
Marketing kan lære en masse fra adfærdsvidenskaben. Hvordan folk husker ting, hvad der får dem til at anbefale produkter, hvorfor de lyver, når de bliver spurgt, hvad der trigger dem til at købe og hvorfor de ikke ved, hvad der er bedst for dem selv. Morten Münster guider dig gennem et sjovt indblik i mennesker fra den virkelige verden og hvad marketingmennesker bør bruge denne viden til.
Morten Münster
DirektørMorten er forfatter til to bestsellere om adfærd: ‘Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter’ og ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’.
Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.
Derudover er Morten Münster fast skribent for Børsen, hvor hans populære blog om adfærd er blevet læst af over 100.000 mennesker det seneste år.
Han er en ofte benyttet adfærdsekspert i medierne, fx i Jyllands Posten, Information og Finans.dk, og han er derudover utrolig sympatisk, smukkere end gennemsnittet og udstyret med en unik humor.
Morten Münster har derudover selv skrevet denne tekst. Og Potter har Copy/Pasted.