Lok. 152

Sådan bruger du Pinterest i din markedsføring

2021
Øvede

Pinterest har taget verden med storm. Med 478 millioner brugere, billige priser og gode performance, kan du med et af verdens største visuelle sociale medier, Pinterest, i den grad
inspirere målgrupper og vækste din digitale forretning. Men hvordan?

Inspirer og kickstart din målgruppes købsrejse, før målgruppen overhovedet ser dine konkurrenter. Det kan blive muligt gennem The Power of Pinterest.

Oplægget er for dig, der allerede har stiftet bekendtskab med annoncering på andre medier som fx. Facebook eller Google. Men nu vil du gerne have flere måder at ramme nye kunder
på.

Har din virksomhed aldrig brugt Pinterest? Eller kender du ikke helt kanalen? Don’t worry.

Jeg giver dig en kort introduktion til Pinterest i starten af oplægget. Så er du godt klædt på til at få mine fem håndgribelige råd med i rygsækken. De råd kan øge din performance på Pinterest og i sidste ende øge kendskabet til dit brand, generere leads og dermed øge din omsætning.

Jo større budget, desto mere kan du potentielt få ud af kanalen. Du får især meget ud af oplægget, hvis du er en del af en mellemstor- eller stor virksomhed.

Målgruppe

B2B & B2C

Passer til ...

Til dig der er er brand- eller marketingansvarlig.

Til dig der ...

dig, der til dagligt arbejder i en e-commerce eller med brandingaktiviteter eller gerne vil prøve kræfter med Pinterest. Virksomheder indenfor detailhandlen og serviceindustrien vil også få særligt glæde af oplægget.

Du kommer hjem med ...

Du kommer hjem med: En grundlæggende forståelse for, hvad Pinterest er og hvordan kanalen kan passe ind i dit marketingmix. Inspiration til, hvordan dit Pinterest indhold kan inspirere brugerne på Pinterest. 5 konkrete råd til at øge dit brands kendskab og din virksomheds omsætning - både gennem organisk og betalt tilstedeværelse på Pinterest.
Kristian Holm Schlichting

Kristian Holm Schlichting

Performance Marketing Lead

Rådgiver kunder i brugen af Pinterest.

Se mere om Kristian Holm Schlichting