Glem Facebook og Adwords! Sådan laver du bannerannoncer der giver resultater og nye kunder.
I dette oplæg får du en række konkrete tips til hvordan du designer grafiske annoncer til din dine egne bannerannoncer, så de virker.
Vi gennemgår de grafiske virkemidler der giver dig flere klik, effektfulde tricks der fanger brugerens opmærksomhed, samt gode råd til hvor og hvordan du skal købe annonceplads for at få det optimale ud af dine bannere og dine annoncekroner.
Mere end 50.000 bannerannoncer danner grundlag for Klaus’ data, tips og konkrete case-eksempler, som helt sikkert vil hjælpe dig til at få mere ud af dine grafiske annoncer og få flere kunder i din virksomhed.
PS. De gode råd kan også bruges til dine annoncer på sociale medier.
Klaus Mogensen
Founder & CEOKlaus startede for 15 år siden virksomheden Better Banners, hvis fokus var at forbedre den visuelle kvalitet af digitale annoncering, dengang primært på bannerannoncer. Senere kom de sociale medier med på planen, og i dag er den digitale medieplan omfattende, og de digitale kanaler spiller en afgørende rolle for at komme i kontakt med både nye og eksisterende kunder.
I dag hedder virksomheden Adjust, men fokus er det samme. I en verden fuld af annoncer kræver det mere og mere af brands at skille sig ud fra mængden. Hvis du vil fange opmærksomheden fra den moderne forbruger, så er du nødt til at gøre dig umage. Derfor er vi hos Adjust eksperter i at få det maksimale ud af dit kampagnemateriale, planlægge og producere kreative kampagner og udnytte alle tekniske muligheder som fx interaktionsdesign, AI, 3D mm.
Klaus har en baggrund som Multimediedesigner, har selv designet mere end 10.000 annoncer og igennem de sidste 10 år udviklet nogle af de mest innovative digitale kampagner for de største brands i Danmark. Og så er han en kæmpe marketingnørd, der elsker de små detaljer, og alt hvad der lugter af tech. Derfor er MarketingCamp også som juleaften for ham!