Lok. 150

Brug gamification til at optimere hele din kunderejse

2021
Øvede

Ved at “hacke” hjernen kan spilmekanikker i din marketing hjælpe Jer til at indsamle værdifuld og utilgængelig data, højere konverteringsrater til lead-indsamling, skabe ægte og øget åbningsrater, længerevarende loyalitet og genaktivere tidligere kunder.

Alle mulige forskellige virksomheder anvender gamification, såsom Coop, Sydbank, Albatros Travel, Danish Crown, Bone’s restauranter, Grundfos, Sinful, McDonalds, Zizzi, Amnesty International, Røde Kors og flere end 400 andre virksomheder. Store som små.

Målgruppe

B2B & B2C

Passer til ...

Mellemstore eller store virksomheder.

Til dig der ...

sidder med Facebook, email-marketing, e-commerce, dataindsamling, CRM eller bare marketing generelt.

Du kommer hjem med ...

10 konkrete hands-on cases fra hele verden du kan implementere i morgen - uanset hvilket fokusområde du sidder med hver dag.