Sådan skriver du overskrifter der sælger – hver gang (selv på dage uden ideer, tid eller tålmodighed)

2017

Menneskers koncentrationsevne holder i … Wow! Se en fugl!

Det er skidt, for det betyder, at langt de fleste tekster aldrig bliver læst til ende.

De ubarmhjertige fakta er de her:

Du har 2,8 sekunder til at fange din læser med din overskrift – og 8 ud af 10 mennesker afgør alene ud fra din overskrift om de gider at læse videre. Av. Skal vi ikke gøre noget ved det?

På dette oplæg viser Christina dig den ene test, din overskrift altid skal bestå – uanset om du skriver en mail, en webtekst eller et salgsbrev, der skal sendes med posten.

Du får konkrete modeller, du kan gå direkte hjem og implementere.

Og Christina viser dig hvilke modeller, der er nemmest at bruge – fx de dage, du ikke kan komme på en eneste idé, har nul tid eller tålmodighed.

Du kommer hjem med ...

En mini-værktøjskasse med overskriftsmodeller, der sælger din læser lysten til at gå ombord i din tekst.
Christina Klitsgaard

Christina Klitsgaard

Email Marketing Geek

Christina Klitsgaard er ekspert i e-mailmarkedsføring med storytelling og rådgiver og underviser til dagligt små og store virksomheder over hele landet. Hun har for millioner kroner reel erfaring med e-mailmarkedsføring på det danske marked.

Christina er fast ekspert-blogger om e-mailmarkedsføring på iværksætter-portalen amino.dk, forfatter til e-bogen ‘Skriv dig ind i dine læseres hjerne, hjerte og pengepung i 8 nemme trin’, og har udviklet Danmarks første og eneste online-kursus i strategisk e-mailmarkedsføring med storytelling

Christina Klitsgaard underviser, rådgiver, skriver e-bøger og holder foredrag om indholdsbaseret e-mailmarkedsføring.

Se mere om Christina Klitsgaard