10 gode råd til medrivende, sjovt og skævt content på sociale medier, som brugerne vil bemærke og interagere med.
Katrine sætter en ære i at eje communities, forstå deres behov og handle derefter. Hun afskyer letkøbte løsninger som ”vi laver bare en konkurrence for konkurrencens skyld” eller ”Vi stopper vores salgsbudskab ned i halsen på folk koste, hvad det vil”.
Nej-tak!
Du skal gøre dig fortjent til at sælge gennem medrivende og kreativt content.
Katrine viser dig, hvordan hun arbejder med content til de sociale medier. Mangle af eksemplerne vil være fra sit eget arbejde som Online marketing manager hos CULT samt sit nuværende job som creative lead hos Dansk Supermarked og social media rådgiver hos NorthSide og Tinderbox.
Og – så vil der være andre gode eksempler fra branchen.
Hvorfor virker det?
Hvordan kan du lade dig inspirere i din hverdag?
Når du forlader oplægget, vil du være tændt på at udvikle din sociale platform og udfordre dig selv.
Katrine Marie Klitgaard
Creative & Concept ManagerKatrine har de sidste 10 år arbejdet med at “finde på”. Først i sin tid hos Cult som Online Marketing Manager og de sidste 7 år hos Salling Group. Her leder hun kreative processer og finder på kampagner til brands som Bilka, Netto, BR, føtex samt giver kreativ sparring på tværs af organisationen lige fra indkøb til kommunikation. Hun har sideløbende holdt oplæg om kreativitet i arbejde og ledelse, og sidstnævnte fylder mere og mere, da hun som leder af et team på 10 kreative profiler forstår vigtigheden af at skabe en kultur, som kreativitet trives i.