DesignLab

5 trin til at få kickstartet din Snapchat-markedsføring

2016

Vil du vide mere om det sociale medie Snapchat, der hver dag bliver brugt af halvdelen af danskerne mellem 12 og 29 år?

Langt de fleste virksomheder har overset Snapchat i deres markedsførings-strategi, og derfor har du stadig mulighed for at få nogle af first-mover fordelene.

Snapchat er ikke mediet der kan hjælpe dig med at få nye kunder i dag, men derimod en hjælp til at få penge ud af dine nuværende kunder igen i morgen. Og som det andet største sociale medie i Danmark, kan du med garanti finde den yngre del af din målgruppe her.

Få en afklaring af, om en tilstedeværelse på platformen vil være fordelagtigt, og bliv klædt på til at kunne kickstarte jeres Snapchat-markedsføring.

Målgruppe

Til dig der står for de sociale medier i virksomheden…..

Passer til ...

Til dig der står for de sociale medier i virksomheden…..

Du kommer hjem med ...

En trin-for-trin guide til Snapchat der gør, at du kan komme i gang med at markedsføre dig på platformen næste gang du kommer på kontoret, eller en afklaring af hvorfor du netop ikke skal markedsføre dig her. Oplægget består af grundlæggende viden om Snapchat og dets brugere, tips og tricks til at udnytte Snapchats funktioner bedst muligt, en liste med eksempler på de bedste typer content du kan lave og til sidst værktøjer, der kan forbedre jeres tilstedeværelse på Snapchat fremadrettet
Andreas Nielsen

Andreas Nielsen

CEO & Co-founder

Andreas Nielsen er Co-founder og CEO i Confect, hvor de hjælper eCommerces og retailers med at forbedre deres ad performance ud fra bedre designs.

De hjælper blandt andet Intersport, LEGO Wear, Telia, Bestseller og mange flere med at automatisere og distribuere deres visuelle content (billeder, videoer, gifs) på platforme som social, emails, in-store monitors og andre steder.

Derudover er Andreas tovholder bag verdens mest omfattende bog om dynamiske annoncer på sociale medier.

Se mere om Andreas Nielsen