Bliv ekspert på din egen markedsføring – Sådan undgår du at lade dig forvirre af “tilfældige” eksperter
Tvivler du nogensinde på, om du markedsfører dig på den mest optimale måde i forhold til netop din målgruppe?
Ville du ønske, at du vidste præcist, hvad du skulle gøre – og især hvad du ikke skal gøre? F.eks. når du skal vælge mellem at blogge, skrive nyhedsbreve, arrangere events, åbne flere hjemmesider og trykke brochurer– eller om du bare skal fortsætte med at lytte til hvad ”tilfældige” eksperter fortæller dig, at du skal gøre?
Du kan hurtigt spilde tid, penge og energi på både rådgivning og din markedsføring uden, at det resulterer i øget salg.
Når du har hørt dette oplæg ved du HVAD du skal gøre – og hvad du IKKE (længere) skal gøre. F.eks. når du skal vælge ord, billeder, grafiske virkemidler, sociale medier, netværksstrategi og transportmidler til dine budskaber…. Ja helt ned til hvilken bil der passer bedst til dig.