Aud 3

Design efter dine besøgendes digitale fodspor

2015

Dine besøgende efterlader en masse spor bare ved at besøge dit website. Spor om hvor de kommer fra, hvem de er, hvor de befinder sig, hvilket device de bruger, hvilken udbyder de bruger, hvilke services de er loggede ind på og meget andet. Spor som man allerede ved besøget kan tage og bruge i målet mod en mere personaliseret og relevant brugeroplevelse på et website.

Hør Kim fortælle om nogle af mulighederne og komme med en række eksempler på hvad man kan bruge disse muligheder til. Oplægget vil være et miks af tekniske termer og både teoretiske og visuelle eksekveringer til inspiration.

Målgruppe

der arbejder med marketing og konverteringsoptimering

Passer til ...

der arbejder med marketing og konverteringsoptimering

Du kommer hjem med ...

Inspiration til hvordan du kan bruge data du endnu ikke har i din analytics.
Kim Dolleris

Kim Dolleris

Founder & Digital Creative

Kim er designer og interaction-nørd. Kim er stifter af 29xStudio, UX-, UI-, identitets design-, grafisk design-, interaction design-, motion design- og Frontendudviklings-konsulent. I det virke tænker, tegner og koder han webløsninger og rådgiver virksomheder i alle størrelser om design, grafiske brugergrænseflader og brugeroplevelser.

Han har arbejdet med webdesign og alt hvad der medfølger i rundt regnet 20 år.

Se mere om Kim Dolleris