Auditorium 1

Boost din konverteringsrate med hurtige eksperimenter baseret på data

2019
Øvede

Growth Hacking som emne får en del hype for tiden. Og en del røg. Følger man bogen helt religiøst, kræver disciplinen meget af din organisation… men mindre kan sagtens gøre det.

Helt kort fortalt handler Growth Hacking om at generere trafik til din platform, skabe flere konverteringer og sælge flere produkter – ved hjælp af overkommelige og omkostningseffektive marketing-tiltag.

Målgruppe

B2B og B2C

Passer til ...

Enmandshæren, små, mellemstore og store virksomheder.

Til dig der ...

Til dig, der arbejder med design, copywriting, brugeroplevelser, kundeadfærd og CRO (Conversion Rate Optimization.)

Du kommer hjem med ...

I oplægget får du en stribe eksempler på, hvordan teamet bag Danske Banks boligportal, Sunday, benytter sig af elementer af Growth Hacking. Alt sammen med det sigte at øge effektiviteten af platformen gennem enkle eksperimenter baseret på data og feedback fra platformens brugere. Du får inspiration til, hvordan du selv kan lave enkle eksperimenter med fx design, copywriting, adfærd og content, der fjerner de stopklodser, som holder dine brugere tilbage fra at gøre, som du gerne vil have dem til.