Sådan får Dinero over 3.500 nye brugere hver måned
Få den eksklusive opskrift på, hvordan regnskabsprogrammet Dinero får 3.500 nye brugere hver eneste måned.
Med deres regnskabsprogram har Dinero gjort det muligt for iværksætteren og den lille virksomhedsejer at lave sit regnskab selv og samtidig have styr på fradrag og moms uden at have særlig viden om regnskab.
Du får lov at kigge under Dineros motorhjelm, og tips, tricks og håndgribelige eksempler, som nemt kan implementeres i din hverdag.
Patrick T. Rasmussen
CMOPatrick T. Rasmussen er CMO hos Dinero Regnskab og har arbejdet for blandt andet Unisport, CoolStuff og børsnoterede William Demant Holding.
Dinero er et regnskabsprogram, der hjælper iværksættere og mindre virksomheder med at få styr på deres regnskab uden at have forstand på regnskab.
Derudover arbejder Patrick også som digital konsulent, hvor han hjælper virksomheder med deres digitale strategi.