Jacob Kildebogaard
Partner & Analytics ekspert
Ambition
Partner i Ambition, hvor Jacob i dag er mediedirektør.
Med udgangspunkt i data skaber Jacob og Ambition resultater for kunderne. Jacob elsker data og det at bruge dem til at optimere ud fra, og har tidligere udgivet bøgerne Analyticsbogen, AdWords for Webshops og senest Onlineevangelisterne. Derudover er der en masse fine priser og titler der kan nævnes, men det mest interessante er passionen der ligger bag, og har drevet værket i mere end 12 år med analytics data og optimering.
Jacob har desuden været oplægsholder til MarketingCamp i 2012 og alle de forrige.
Oplæg på MarketingCamp
2020
Content marketingstrategien, der giver over 40.000 besøgende om måneden i Danmark! 2020
2019
6 eksempler på hvordan du rammer medierne, og den med gulddildoen der glippede.
2019
Sådan får Dinero over 3.500 nye brugere hver måned
2019
De bedste argumenter for og imod at bruge Pinterest i jeres markedsføring
2019
De 9 ting vi gjorde for at nå 500 millioner i 2018
2019
Datadrevet markedsføring – fra buzzword til eksekverbare vinkler.
2014
Spar tid på AdWords – skarpe tips til optimering af store konti
2014
Spild ikke pengene! Få mere ud af displaynetværket i Google Adwords