Jannie Ilum Gade

Jannie Ilum Gade

Kundemagneterne VED hvad der giver dine kunder lyst til at blive loyale overfor din virksomhed – og købe (mere).

Tilsammen udgør de et effektivt, jordnært og erfarent team: Sanne Dollerup, der forsker i kommunikation (AAU) og Jannie Ilum Gade med sine 24 års salgs- & markedsføringserfaring fra 5 egne virksomheder samt som rådgiver/”salgschef-til-leje” for flere hundrede selvstændige og større virksomheder (bedrebundlinie.dk).

Sammen har de udviklet en let tilgængelig segmenteringsmetode der bygger på 4 emotionelle kundearketyper med baggrund i:
• forbrugeradfærdsteori om identitetsfortællinger
• omfattende europæiske spørgeskemaundersøgelser
• masser af egne cases
• hjernemålinger
• viden om kunders behov for emotionsregulering

Kundemagneterne ApS, tilbyder foredrag, workshops, konsulentarbejde og sælger onlineworkshoppen “Nøglen til markedsføringsssucces på mikrobudget”.