AUD 4

En byge Adwords-tips baseret på danske cases

2016

Jeg tager udgangspunkt i en stribe problemer og udfordringer fra faktiske, danske virksomheder som jeg har hjulpet med Adwords.

I oplægget får du analysemetoder, taktikker og helt konkrete tips til, hvordan du kan gøre din Adwords-konto bedre. Og ja, du har med garanti nogle af disse udfordringer på din konto.

Vi kommer blandt andet omkring remarketing-elementer og forskellige former for modtræk til konkurrenters tiltag. Men også en del andre tips i forskellige hjørner af Adwords-systemerne.

For at få fuldt udbytte af oplægget, kræver det god indsigt i Adwords i forvejen. Der bliver ikke brugt tid på at forklare helt basale elementer og nogle tips bliver avancerede og vil bedst finde brug på en godt udbygget Adwords-konto.

Målgruppe

Til dig, der har ansvaret for Adwords. Og enten selv arbejder med det dagligt eller følger meget tæt med i en outsourcet konto.

Passer til ...

Til dig, der har ansvaret for Adwords. Og enten selv arbejder med det dagligt eller følger meget tæt med i en outsourcet konto.

Du kommer hjem med ...

Med en række ideer til at løse konkrete problemstillinger, også nogle af de problemer du ikke vidste, at du havde. Og med nogle metoder og værktøjer, som kan bruges i flere sammenhænge.
Frank Hellerup Madsen

Frank Hellerup Madsen

Adwords Ekspert

Frank Hellerup Madsen arbejder med Google Adwords for en stribe kunder af blandet størrelse. Alt fra totalt outsourcing til sparring og kurser for at opkvalificere inhouse-folk.

Det giver en bred berøringsflade og meget input, som danner baggrund på oplægget her på MarketingCamp.

Se mere om Frank Hellerup Madsen