Brugerinddragelse, borgerinddragelse og kundeinddragelse

2017

Brugerinddragelse, borgerinddragelse, kundeinddragelse. Uanset ståsted er inddragelse af kunderne blevet det nye sorte i både private virksomheder og offentlige organisationer, når snakken falder på ”innovation”. Med god grund!

Men hvorfor – og hvornår – giver det mening at inddrage kunderne? Og hvorfor er det, at vi ikke bare gør det?

Med afsæt i international forskning formidler oplægget inspirerende eksempler på produkter og services, der er udviklet sammen med kunderne. Du får desuden nogle enkle redskaber til at bryde med vanetænkningen, se nye muligheder for at forløse din virksomheds potentiale sammen med kunderne og enkle metoder til, hvordan du kan arbejde mere med brugerinddragelse i hverdagen.

Jacob Høj Jørgensen

Jacob Høj Jørgensen

Vildt underholdende

Jacob Høj Jørgensen er 37 år og har som ejer af virksomheden Delendorff Advisory mere end 10 års erfaring som rådgiver i forbindelse med implementering af brugerdrevne innovationsprocesser.

Jacob er medforfatter til bogen På Tværs om grænsekrydsende ledelse og samarbejde, som netop er udkommet på Gyldendal. Desuden har han været rådgiver og sparringspartner i mere end 100 udviklingsprocesser, fra konceptudvikling til implementering og lancering, i små og store private virksomheder, kommuner og sundhedssektoren.

Se mere om Jacob Høj Jørgensen