Jacob Høj Jørgensen Vildt underholdende
Læs mere om Jacob Høj Jørgensen

Brugerinddragelse, borgerinddragelse og kundeinddragelse

Brugerinddragelse, borgerinddragelse, kundeinddragelse. Uanset ståsted er inddragelse af kunderne blevet det nye sorte i både private virksomheder og offentlige organisationer, når snakken falder på ”innovation”. Med god grund!

Men hvorfor – og hvornår – giver det mening at inddrage kunderne? Og hvorfor er det, at vi ikke bare gør det?

Med afsæt i international forskning formidler oplægget inspirerende eksempler på produkter og services, der er udviklet sammen med kunderne. Du får desuden nogle enkle redskaber til at bryde med vanetænkningen, se nye muligheder for at forløse din virksomheds potentiale sammen med kunderne og enkle metoder til, hvordan du kan arbejde mere med brugerinddragelse i hverdagen.

  • Niveau Alle
  • Målgruppe Alle
Gå til årets MarketingCamp